ei mun koulutuspäivissä erehtyminen johtanu mihinkään katastrofiin, tietenkään. mutku on koko ajan niin koomassa et mokailee ja unohtelee, seuraa siitä (elämän)hallinnan menetyksen kauhu. ei uskalla luottaa omiin havaintoihinsa.

kolmiosainen webinaari jatkuu tänään, ja viimenen osio pidetään perjantaina. välipäivinä käyn toimistolla.

yks uus päiväkävijä totes mulle töissä viime viikolla: - anteeks nyt vaan että sanon, mut sä vaikutat siltä et sä oot tainnu aina olla sellanen kiltti tyttö.

mä vastasin että niin oon.

jotenki tää ihminen sai sen kuulostaa hirveen negatiiviselta piirteeltä, pahoitteluaan myöten. mun kokemus on et tollaset äänekkäät alfatyyppiset naiset ei kestä sitä et jotkut on herkkiä ja kilttejä, vaan niiden on aina pakko puuttuu siihen jotenki, koska ne näkee sen heikkoutena. niiden omasta heikkouden tasosta riippuen ne sit joko antaa sen olla, tai alkaa käyttää sitä hyväkseen.