mä näen joka yö samantyylistä unta. oon nähny pian vuoden ajan sellasta. kyseessä on aina joku sosiaalinen paikka tai tilaisuus, johon liittyy syöminen, juominen ja ulkonäkö. välillä mun naama, välillä vartalo, yleensä takapuoli sekä erilaiset tatuoinnit. aina on käytävä kaupassa. usein oon myös lastenvahtina ja mun vastuulla saattaa olla myös lemmikkejä, kuten viime unessa, muistaakseni jonkinlaisia kettuja tai koiria. yritin epätoivosesti kehittää lapsille jotakin ruokaa, päästä selvyyteen tän tuntemattoman perheen jääkaapin ja pakastimen logiikasta. pakastimessa säilytettiin colatölkkejä ja vodkaa. jossain vaiheessa huomaan aina, että ruoka on pilaantunutta ja yritän pelastaa siitä jotain syötäväks. tällä kertaa en muista mitään ulkoisia juttuja, mä vaan yritin pitää kaiken kasassa, myös itteni, tilanteessa jossa en tienny miten mikään toimii. ja aina on kiire, tai oon myöhässä, tai lastenhoidossa tai muussa joku väärinymmärrys. jotenkin mä sit aina selviän niistä tilanteista ja sit ne vaan päättyy. joka hemmetin kerta kun näen unta, se on jotakin vastaavaa. rasittavia käytännön unia, joissa vaan pienet yksityiskohdat vaihtelee.

burroughsia muutama luku takana, kilpeä pari. burroughsin kirjasta en onneks muista paljoakaan - johan siitä rupee oleekin kymmenen vuotta kun sen luin - ja se vaikuttaa vielä melko pinnalliselta. muistelin, et äijä olis muistelmakirjailijana syvempi, mut ehkä se siitä lähtee kohta. oon vaan tyytyväinen itteeni että saan luettua. sillon myös saan kirjotettua, ja se on hyvä asia.