space-näppäin lakkas sotkemasta asioita. tällä kertaa selvittiin kirjottamishalun kanssa siitä esteestä.

toinen mahdollinen este ilmenee vasta sit kun näitä tekstejä on enemmän - viimeks sivusto ei suostunu lataamaan enempää vanhoja tekstejä esiin, blogia ei siis päässy lukemaan kauempaa ollenkaan paitsi selaamalla tagejä. ja niitä en halua nyt edes käyttää. toivon hartaasti et sama ongelma ei toistu nyt. sit mulle jää enää vaihtoehdoks wordpress ja oman domainin ostaminen. visuaalisissa asioissa oon periksiantamaton - jos kyse on lisäks kirjottamisesta, oon aivan mahdoton. kaiken täytyy olla miellyttävää, jotta mä voin vapautua ja säilytän mielenkiintoni. ja ehkä jopa osa viime aikoina hiljasena pysyneestä intohimostakin siirtyis tähän hommaan.

aion yrittää kirjottaa niin spontaanisti kuin osaan täällä. en kirjota muista ihmisistä, vain siitä miten ne mahdollisesti vaikuttaa muhun, eli omista tunteistani ja niiden liikkeistä ja vaikutuksista. sisäisistä havainnoista. tunteet ei oo koskaan väärin. itsensä (sisäinen) havainnointi ei oo koskaan väärin (ulkoinen on mun kohdalla erittäin huono juttu). jotta voin kirjottaa vapautuneesti on mun puhuttava vain sisäisestä maailmastani ja jätettävä muut ihmiset pois täysin. tää blogiteos tulee olee niin läpinäkyvä kuin henkilökohtanen blogi vaan voi olla, siihen pyrin.

kirjotusvirheiden kanssa en aio elää, ne korjaan julkaistuista jos sellasia niihin tippuu.

multa on tosi iso juttu jo kirjottaa näin etten käytä isoja alkukirjaimia!