jännä havainto: nyt kun oon ollu viikon ilman masennuslääkkeitä, mun mieliala on selkeesti kohonnu. jos sivuutan fyysiset vierotusoireet, olo on lähes normaali. ei, vaan parempi kuin normaali, koska mun normaali on ollu tänä vuonna vähän kyseenalanen käsite.

voiks mun aivot olla niin ylisaturoituneet synteettisestä välittäjäaineiden manipuloinnista, et niiden oma serotoniinin eritys on vuosien aikana jotenki lamaantunu? eihän tiedekään osaa selittää täysin, miks mielialalääkkeet toimii tai ei toimi, siitä on tosi ristiriitasta näyttöä. meen oletuksella, et jostain syystä tänkaltanen cold turkey saattaa auttaa shokeeraamaan aivokemiaa ja ehkä jopa ratkasee tän mun tilanteen.

reseptistä ei oo vieläkään tullu uusimisilmotusta, mut kun se tulee, ajattelin jatkaa korkeintaan minimiannoksella et pääsen näistä fyysisistä oireista ja kattoa, kuinka tädin käy.

toki edelleen toivon, et  labrojen kautta joku elimellinen vika löytyy myös, joka selittäis mun pitkittyneen uupumuksen ja sen, ettei d-vitamiini- eikä rautakuurit auta.